<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>NOS journaal doet weer een CNN’ etje!</title>
		<description>Discussieer NOS journaal doet weer een CNN’ etje!</description>
		<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje</link>
		<lastBuildDate>Sun, 19 Apr 2026 03:11:04 +0000</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="https://www.bovendien.com/component/jcomments/feed/com_content/2023" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>Nexus zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27564</link>
			<description><![CDATA[;-)]]></description>
			<dc:creator>Nexus</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 17 Jun 2017 14:52:18 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27564</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Gerrit Herders zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27563</link>
			<description><![CDATA[Vladi, volgens mij denk je gemakkelijk over trollen en trollenweb[censored]. Het is bekend dat die betaalde figuren naast hun eigen website ook onder anonym of een schuilnaam op andere web[censored] reageren. Ik heb een artikel van zo een site overgenomen. Deze is weliswaar in het extreme, maar de overeenkomsten zijn duidelijk. http://gerritherders.blogspot.co.uk/2017/06/aivdcia-web[censored]-te-idioot-voor-woorden.html]]></description>
			<dc:creator>Gerrit Herders</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 17 Jun 2017 13:57:28 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27563</guid>
		</item>
		<item>
			<title>jhon zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27557</link>
			<description><![CDATA[NBC doet mee ! http://mikenormaneconomics.blogspot.be/2017/06/inessa-sinchougova-nbc-edited-out.html]]></description>
			<dc:creator>jhon</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 16 Jun 2017 19:25:57 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27557</guid>
		</item>
		<item>
			<title>petra zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27553</link>
			<description><![CDATA[http://www.globalresearch.ca/without-putin-syria-would-have-ceased-to-exist-interview-with-flemish-priest-living-in-syria/5594692 http://www.globalresearch.ca/cnns-christiane-amanpour-challenged-by-russia-to-interview-syrian-boy-she-exploited-for-war-propaganda/5594683]]></description>
			<dc:creator>petra</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 15 Jun 2017 17:46:04 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27553</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Gerrit Herders zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27549</link>
			<description><![CDATA[Vladi, ik trek mijn woorden terug dat je nooit iets zinnigs schrijft :-) . Wat je schrijft over de Vrijmetselarij zijn verstandige woorden. (We worden het nog eens eens :lol: )]]></description>
			<dc:creator>Gerrit Herders</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 15 Jun 2017 15:49:49 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27549</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Gerrit Herders zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27548</link>
			<description><![CDATA[Prachtig! Dat kan iemand in zijn zak steken]]></description>
			<dc:creator>Gerrit Herders</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 15 Jun 2017 15:38:00 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27548</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Nexus zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27546</link>
			<description><![CDATA[Hahahahahahah, keihard bewijs! :D]]></description>
			<dc:creator>Nexus</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 15 Jun 2017 11:17:10 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27546</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Gerrit Herders zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27545</link>
			<description><![CDATA[In het begin dacht ik ook dat jullie een persoon waren. Later was het een beetje pesten vanwege de (onaangename) discussie :sad: Voor trollen kun je niet genoeg waarschuwen, Vladi. Ga niet met ze in discussie want het enige wat ze doen is zwartmakerij en loze kreten. Kijk maar naar wat troll Ivan schrijft. Zulke discussies kan je nooit winnen, kijk maar naar de reacties van Nexus. En Troll zegt dat ik het op de man speel. Aandacht afleiden omdat juist hijzelf de opdracht heeft om het op de man (Putin) te spelen. Juist, zo werkt dat. Nog niet overtuigd? Maar ja, iedereen moet het zelf maar weten. Ik heb gewaarschuwd.]]></description>
			<dc:creator>Gerrit Herders</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 15 Jun 2017 11:13:57 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27545</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ivan zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27542</link>
			<description><![CDATA[Ben jij er achter gekomen wat zij voor ancient kennis hebben? Als het alleen om manipulatie gaat, dat is niet iets waar je naar moet streven als mens met sterk moraal en gevoel voor rechtvaardigheid.]]></description>
			<dc:creator>Ivan</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 15 Jun 2017 05:54:49 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27542</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27539</link>
			<description><![CDATA[in jouw reactie stel ik dat het voorhouden van de wortel de geheime kennis is,om macht te hebben over iemand. ik heb ancient en sacred geresearched. wat de gemiddelde mens weet is een fractie van wat hun (met name de top) weten. . ik schrijf het al langer,er moet een bewustzijnsverandering plaatsvinden. ik heb het niet over leren of beleren. fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Jun 2017 21:05:23 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27539</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ivan zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27538</link>
			<description><![CDATA[Helemaal mee eens. Sommige onderzoekers zeggen dat er helemaal geen geheim te halen valt bij de metselaren. Dat streven naar het weten van die kennis zou een wortel zijn die ze wordt voorgehouden door de hogere rangen. In de tussentijd hebben ze wel een eed afgelegd om hun broeders ten alle tijden te beschermen en niets te verklappen, ook niet aan je levenspartner. Dat kan nooit gezond zijn.]]></description>
			<dc:creator>Ivan</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Jun 2017 20:41:43 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27538</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ivan zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27537</link>
			<description><![CDATA[Bedankt voor je open mind, Vladi. Trollen kun je normaal gesproken inhoudelijk pakken of wanneer ze in het nauw zijn en op de man spelen. Als Gerrit zich daar nou op zou focussen en geen energie zou steken in paranoia, dan komen we ergens.]]></description>
			<dc:creator>Ivan</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Jun 2017 20:35:09 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27537</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27536</link>
			<description><![CDATA[quote:waarom is het zo moeilijk te geloven dat Putin uit de twee keuzes die vrijmetselaren krijgen, dat hij de goede keuze heeft gemaakt. Nexus,ervan uit gegaan dat Putin de juiste keuze heeft gemaakt,lijkt het mij toch dat hij een freemason is.anders zou hij geen keuze maken. nee ik ben inderdaad niet goed in begrijpend lezen :o fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Jun 2017 19:51:20 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27536</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27535</link>
			<description><![CDATA[sterke onderbouwing Nexus, Kennedy en Ron Paul wisten/weten een hoop dingen die ze niet vertellen of cryptisch,want risico enz. mijn denkwijze is kijken naar een moord en niets doen is ook moorden. als dat onder generaliseren valt,dan generaliseer ik uit zelfbescherming. ik vertrouw die rakkers met hun gewaden van geen meter. als je hun rituelen bekijkt dan zie ik iig de duivel. en ik kom even terug op het woord FREE MASONS. alleen de masons zijn vrij door de zoektocht van kennis en deze verborgen te houden voor het volk. machtsmisbruik. en om een Â´goedeÂ´ freemason te willen zij is een onverstandige keuze,kijk maar naar Kennedy RIP. ik vertrouw op mijn gevoel en niet op gegeven info. ik sla liever de plank mis,dan dat ik volg en het mis heb. laat de Â´goedeÂ´ freemasons maar al hun kennis wereldwijd bekend maken,dan geef ik je gelijk. fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Jun 2017 19:40:47 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27535</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27534</link>
			<description><![CDATA[kennis behoort tot het volk en niet tot een handjevol psychopaten. fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Jun 2017 19:29:10 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27534</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27533</link>
			<description><![CDATA[Gerrit, je zei ook dat Janmaat en ik 100% zeker 1 en dezelfde waren. Ook al is Ivan een trol en liegt hij dat het barst,dan nog is het (dis)info. we leven zowiezo in een infowar,dus laat maar komen. maar ik kan me iig goed vinden in zijn stellingen. we weten onderhand allemaal wel wat jij van Ivan vind,maar het leest niet prettig als er continue over trollen gesproken word. probeer het leuk en netjes te houden. fff ik weet niet hoelang ik vladi in toom kan houden :-*]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Jun 2017 19:27:48 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27533</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Gerrit Herders zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27532</link>
			<description><![CDATA[''Waarom is het zo moeilijk te geloven dat Putin uit de twee keuzes die vrijmetselaren krijgen, de goede keuze heeft gemaakt?'' Verkeerd gelezen dus. Excuses dan. Maar ik ben niet de enige die het zo las ''Hallo Nexus, is Putin een vrijmetselaar? Nog een nagel aan zijn doodskist wat mij betreft''. Als je denkt dat je kan discussieren met iemand die alleen wil frustreren.en verwarring zaaien, wens ik je veel success. Lees zijn stukje bovenaan nog eens. Tig onzindingen aanhalen, zaken door elkaar heen halen en niets kunnen bewijzen. En dan dit: ''Er zijn weinig artikelen te vinden op het net dat Putin onderdeel van de regerende cabal is, dus moeten we het doen met indirect bewijs'' Pffff. Nogmaals, ik trap hier niet in. Maar ik laat het hier maar bij. Genoeg gewaarschuwd]]></description>
			<dc:creator>Gerrit Herders</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Jun 2017 18:56:17 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27532</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Spring zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27531</link>
			<description><![CDATA[https://www.rt.com/uk/392272-council-grentfell-blogger-fire/]]></description>
			<dc:creator>Spring</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Jun 2017 18:42:45 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27531</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Nexus zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27530</link>
			<description><![CDATA[https://www.ixquick.com/do/dsearch?query=ron+paul+free+mason&cat=web&pl=opensearch&language=nederlands https://www.ixquick.com/do/search]]></description>
			<dc:creator>Nexus</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Jun 2017 17:49:56 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27530</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Nexus zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27529</link>
			<description><![CDATA[Ik denk dat ik een cursus begrijpend lezen ga doen op bovendien. Ik schrijf nergens dat Putin een vrijmetselaar is, ik heb er zelfs een link bij gegeven waarin verklaard wordt hoe die link gelegd is ooit. Orde van Malta....etc. Ik maak geen onderscheid Gerrit. Als ik dat zou doen, waarin verschil ik dan met de elite of mensen die hun manier van doen okÃ© lijken te vinden? Als ik reageer doe ik dat op iedereen waar ik wat wil reageren. En als iemand een trol is, helemaal te gek, misschien steken ze er wat van op of kan ik ze overtuigen van een andere gedachtegang. Als je de wereld wilt veranderen is het noodzaak net die mensen te spreken die men als oppositie zou kunnen zien. Doe je dat niet, dan wordt de aanhang nooit groter, alleen kleiner en gefrustreerder. Jouw voorbeeld laat zien wat ik beweer!]]></description>
			<dc:creator>Nexus</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Jun 2017 17:47:20 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27529</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Spring zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27528</link>
			<description><![CDATA[Hier het absolute bewijs dat trump wel degelijk relatie met de russen heeft he http://gemstatepatriot.com/blog/proof-trump-colluded-russians/ :-*]]></description>
			<dc:creator>Spring</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Jun 2017 17:31:08 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27528</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Gerrit Herders zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27527</link>
			<description><![CDATA[Nexus, ik trap niet in de val om op die troll te reageren, maar jij beweerd dat Putin een vrijmetselaar is. Het enige wat hierover bekend is, is dat een MI6 agent in (meen ik me te herinneren) in 1978 of 1979 dit beweerd heeft. Maar welke waarde kunnen we hieraan hechten?? Welke bewijzen heb jij hiervoor? En kom nou niet met een foto van een rare handdruk. Ooit heb ik zelf een vrijmetselaar een hand moeten geven. Hij hield zijn hand zo raar dat ik hem wel een rare hand terug moest geven. Als je hiervoor de reden wilt weten, geef ik je die nu, sla het anders maar over. Waar ik woon was al een tijdje een dakloze die in een perkje bij een supermarket zat. Toen ik hem in de ijzige kou en de regen daar zag zitten, belde ik (meer uit kwaadheid tegen de vrijmetselaars) iemand van hen op. Tot mijn verbazing, verrassing en genoegen hebben ze de man geholpen. Hoe weet ik niet, maar hij zwerft niet meer. Ik heb de man hiervoor de hand geschud. Waarom laat je je tot deze discussie verleiden, Nexus?]]></description>
			<dc:creator>Gerrit Herders</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Jun 2017 15:21:04 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27527</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Nexus zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27525</link>
			<description><![CDATA[De link heb ik gelegd omdat ook die wet verkeerd uitgelegd wordt. Alle zio-info is bekend.]]></description>
			<dc:creator>Nexus</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Jun 2017 13:42:10 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27525</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Gerrit Herders zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27524</link>
			<description><![CDATA[Jazeker mag dat Vladi, ieder zijn mening. Of jouw mening onderbouwd is, is twijfelachtig. Maar mijn reactie was naar Nexus gericht dus van hem hoop ik een een antwoord. En ja, ik ben onderhand een trollenspeurder. Zoals ik al eerder vertelde, ik zit vanaf mijn 14e in de politiek en heb veel van dit soort heerschappen meegemaakt. En nee, nogmaals, ik beschuldig jou en Janmaat er niet van een AIVDer te zijn. in de tijd dat wij (ik ook) nog naief waren en niet in dit soort zaken geloofden, was er een goed en actief partijgenoot. Joop Wolff was zijn naam. Hij kwam in het dagelijks bestuur, dus in het hoogste orgaan van de partij en in de 2e Kamer. De man was een persoonlijke vriend van SSer Prinz Bernhard. en toch geloofden we in zijn eerlijkheid. Tot bleek dat hij betaald werd door de BVD (AIVD). Je kan dat zo opzoeken op de AIVD site. Je moet je er maar eens in verdiepen hoe die werken en hoeveel mensen ze in dienst hebben.Dan zeg je niet zo makkelijk Trollenspeurder meer. Ik herken een troll uit duizenden en die Ivan de Verschrikkelijke uit zogenaamd Kroatie (hoe bedenk je het) is 100% een troll.]]></description>
			<dc:creator>Gerrit Herders</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Jun 2017 13:06:25 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27524</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ivan zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27522</link>
			<description><![CDATA[Nexus, kun je wat bewijs overleggen dat deze beide heren vrijmetselaren zijn/waren? Dat hoor ik voor het eerst. Wat betreft vrijmetselaar zijn, nee, daar heb ik in eerste instantie geen problemen mee. De geheimhouding heb ik wel issues mee. Het feit dat vele machtige mensen erbij zitten is een aanleiding om er een loep op te zetten en tot de bodem te komen van hun visie en bewegingen. Al is het alleen maar om zeker te weten dat er niets kwaadaardigs gebeurt of wordt bekokstoofd. Ik had een collega die in Amsterdam bij de vrijmetselaars zit. Hij wilde alleen maar kwijt het een vereniging is waar mannen samen komen om aan zichzelf te werken. Hij omschreef het als een ruwe diamant die tot een briljante steen moet worden geschaafd. Hijzelf is atheist en vertelde dat je niet religieus hoeft te zijn om erbij te kunnen. Ook noemde hij het feit dat wat besproken wordt, binnen de club blijft. Dus een soort zwijgplicht. Op zich prima als mensen bij een club vrienden zitten. Kwalijk wordt het als je snode plannetjes aan het brouwen bent via die club met geheimhoudingsplicht.]]></description>
			<dc:creator>Ivan</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Jun 2017 10:17:45 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27522</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ivan zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27521</link>
			<description><![CDATA[Hij kwam nu door nadat ik de links heb verwijderd in mijn reactie.]]></description>
			<dc:creator>Ivan</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Jun 2017 09:50:56 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27521</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ivan zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27520</link>
			<description><![CDATA[Nexus, ik kan de wet uit 2014 zelf niet vinden op het net, misschien jij wel. Wat wiki en kranten schrijven is dat het ontkennen van daden van de Nazi's en het verdraaien van de rol van de Sovjets in de 2e WO (verheerlijken van de Nazi's) je kan komen te staan op maximaal 5 jaar in de bajes. In 2015 heeft Putin zelf een wet geinitieerd die het verbiedt om verzen uit de bijbel te gebruiken die als antisemitisch kunnen worden gebruikt. Of je dan als Rus, die bijvoorbeeld zegt dat er 800.000 joden zijn omgekomen in de 2e WO ipv 6 mln, wordt gestraft, daar lijkt het wel op. Ik verbaas me waarom dit uberhaupt strafbaar zou zijn. De zionistische lobby is sterk zullen we maar zeggen. Hoe jij de link legt met het anti-homo verhaal van Putin begrijp ik niet. Ik ben ook tegen propaganda voor homofilie, maar heb niets tegen homo's. Waarom ik het anti-semitisme beleid in Rusland aanhaal, is de hechte relatie van Putin met de Chabad-Lubavitch gemeenschap en Israel. Je kunt er niet omheen dat een groep fanatieke joden al een eeuw de wereldpolitiek in zijn greep houdt. Volgens joodse schrijvers zelf hebben het communisme en zionisme een grote impact op geopolitieke bewegingen tot de dag van vandaag. In 1917 zijn deze 2 stromingen over de wereld uitgestort en gedocumenteerd is dat de kern van deze stromingen overwegend joods is. De top van de bolsjewieken die aan de macht kwamen na de Oktoberrevolutie gesponsord vanuit het westen was overwegend joods. In 1917 werd de Balfour regeling getroffen waar de Britten een thuisland beloofden aan de joden in Palestina. Hier stond wel in dat de rechten van de huidige bevolking van Palestina zouden worden gewaarborgd. We weten allemaal hoe serieus die voorwaarde is uitgevoerd. 'The Balfour Declaration was a single paragraph in a letter dated 2 November 1917 from the United Kingdom's Foreign Secretary Arthur James Balfour to Walter Rothschild, 2nd Baron Rothschild, a leader of the British Jewish community, for transmission to the Zionist Federation of Great Britain and Ireland. It read: His Majesty's government view with favour the establishment in Palestine of a national home for the Jewish people, and will use their best endeavours to facilitate the achievement of this object, it being clearly understood that nothing shall be done which may prejudice the civil and religious rights of existing non-Jewish communities in Palestine, or the rights and political status enjoyed by Jews in any other country.' Ik ben een boek van Douglas Reed aan het lezen, Controversy of Zion. Hier wordt door deze voormalige journalist van de London Times uiteengezet hoe een groep extremistische joden via hun financiele kanalen en vrienden manipulatie is gebruikt om de droom Zion te kunnen verwezenlijken in het zwaar omstreden gebied. Het lijkt er op dat deze zionisten-communisten-atheisten bereid waren om hun eigen joodse volk te slachtofferen voor de natte droom Israel. Theodor Herzl, de eerste zionistische leider schrijft in zijn dagboek dat het aanwakkeren van antisemitisme in Duitsland zou helpen bij de emigratie van joden uit Europa naar Palestina op die manier een eigen staat uit te kunnen roepen gezien Palestijnen daar in de meerderheid waren voor de 2e WO.]]></description>
			<dc:creator>Ivan</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Jun 2017 09:49:51 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27520</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Nexus zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27519</link>
			<description><![CDATA[Vladi, Kennedy was een freemason, Ron Paul ook, zie je hun als kwaad? Mensen hebben altijd een keuze en in de vrijmetselarij is de vrije keuze van eminent belang. Vandaar ook dat ons nieuws ons steeds een bepaalde kant op stuurt om consensus te kweken. Ze moeten alles wat ze doen aankondigen, dat zie je vaak in tekenfilms, denk aan de Simpsons, dat heeft allemaal te maken met de vrije wil. Generaliseren is altijd verkeerd Vladi, je kunt niet iedereen veroordelen op de daden van enkelen. Ook freemasons niet! Doen wij dat wel, dan hebben wij helemaal niets opgestoken van de geschiedenis en blijven dingen zoals ze zijn.]]></description>
			<dc:creator>Nexus</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Jun 2017 09:45:02 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27519</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Nexus zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27518</link>
			<description><![CDATA[Is aan te raden, er is een maximum aan aantal letters per reactie.]]></description>
			<dc:creator>Nexus</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Jun 2017 09:40:29 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27518</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27517</link>
			<description><![CDATA[waarom verbaasd het mij niets dat jij hier weer zo reageerd. respecteer ieders zienswijze aub. we hebben op deze site niemand nodig die zichzelf als een trollenspeurder ziet. ik ben het volledig eens met Ivan......mag dat Gerrit? Ik blijf ook openstaan voor de mogelijkheid dat Putin controlled opposition is. zeker weet ik het niet......mag dat Gerrit? fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Jun 2017 09:28:34 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27517</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ivan zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27516</link>
			<description><![CDATA[Ik heb een iets langere reactie die op een of andere manier niet door komt. Moet ik deze splitsen?]]></description>
			<dc:creator>Ivan</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Jun 2017 08:47:59 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27516</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ivan zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27515</link>
			<description><![CDATA[test]]></description>
			<dc:creator>Ivan</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Jun 2017 08:23:37 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27515</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Gerrit Herders zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27514</link>
			<description><![CDATA[Ja hoor, waarom verbaast het me niet dat troll Ivan juist op dit onderwerp opeens reageert. De trollentruuk van de kat en de hond wordt toegepast. En Nexus hapt. Pffff Wakker worden mensen, dit is een AIVDer!]]></description>
			<dc:creator>Gerrit Herders</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 14 Jun 2017 06:57:58 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27514</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27509</link>
			<description><![CDATA[hoi Nexus, ik heb al aardig wat afgegoogeld over freemasons. zwitserland is het walhalla van de arhitectuur en symboliek. hun rituelen per graad. het is een op need to know basis wat betreft kennis vrijgeving en haar rituelen. een selectie van mensen die steeds dieper het kwaad beleven naarmate de overgave en intentie. de kracht van dit systeem is klaarblijkelijk zo groot dat het de mensheid onder mind control zet en haar slaafs maakt. a world for your mind. ik zie alleen kwaad,ook in de onwetendheid van velen. het woord zegt het al Â¨free masonsÂ¨.........alleen de masons zijn vrij. het zou eigenlijk Â¨freehumansÂ¨ moeten zijn. fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 13 Jun 2017 20:58:51 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27509</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Nexus zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27508</link>
			<description><![CDATA[Keep your friends close, keep your enemies even closer!]]></description>
			<dc:creator>Nexus</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 13 Jun 2017 18:59:46 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27508</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Nexus zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27507</link>
			<description><![CDATA[Ja, de orde van Malta. Hallo Vladi! Vrijmetselaren geloven in de regel dat de keuze tussen goed en kwaad geen echte keuze is omdat het een verbonden is met het ander. Feitelijk zijn het mensen die op zoek gaan naar kennis en deze met elkaar bespreken. (Even los van het gegeven dat ik denk dat sommige grote lodges aan meditatieve beÃ¯nvloeding doen en wel wereldwijd.) Wat mensen met de verworven kennis doen moeten ze zelf weten, die keuze hebben ze zelf. Ik ga proberen een lezing boven water te krijgen die ik ooit volgde over de vrijmetselaren. Compleet met uitleg afbeeldingen etc. Ik kom erop terug.....maar wanneer weet ik niet. Google er zelf eens op en bestudeer zonder te oordelen. Er is veel informatie die je af en toe even op je moet laten inwerken.]]></description>
			<dc:creator>Nexus</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 13 Jun 2017 18:42:19 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27507</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Nexus zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27506</link>
			<description><![CDATA[Ivan, Anti semitisme en holocaustontkenning zijn helemaal niet strafbaar in Rusland. Waar jij op doelt en zelf een punt aan breit is de anti oorlogsmisdadenontkenning van de Duitsers in Rusland, dat is strafbaar en wel omdat Rusland miljoenen soldaten geofferd heeft alleen al in de slag om Stalingrad, het keer punt van WO2, waar de Russen met o.a. de tactiek van de verschroeide aarde operatie barbarossa van de Duitsers wisten te keren. Je doet eigenlijk hetzelfde wat veel mensen doen rondom de vermeende homowetgeving van Putin. Het woordje homo staat er geen Ã©Ã©n keer in, het is een wet die jonge kinderen afschermt van vunzigheden zoals wij onze kinderen wel laten zien op tv. Gorbatchev doet alsof hij Putin steunt maar Gorbathev hoorde wel bij de gecontroleerde oppositie die de Sovjetunie was. Je maakt er teveel zelf bij Ivan! Als je iets roept, onderzoek het dan eerst even! Toch bedankt voor je bijdrages.]]></description>
			<dc:creator>Nexus</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 13 Jun 2017 18:30:37 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27506</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27505</link>
			<description><![CDATA[hoi Nexus, zou je misschien in detail kunnen treden wat betreft twee keuzes hebben binnen de vrijmetselarij? Bedoel je met Malta vrijmetselarij,de orde van Malta? (hier zit beatrix en consorte ook bij) fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 13 Jun 2017 14:52:41 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27505</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Nexus zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27504</link>
			<description><![CDATA[Rusland heeft in 17 honderd en nog wat, Paul de eerste heeft een verbond gesloten met de Malta vrijmetselaren. Dat verbond respecteert Rusland nog altijd, tot op zekere hoogte. https://en.wikipedia.org/wiki/Russian_tradition_of_the_Knights_Hospitaller]]></description>
			<dc:creator>Nexus</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 13 Jun 2017 10:49:13 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27504</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ivan zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27503</link>
			<description><![CDATA[Hallo Nexus, is Putin een vrijmetselaar? Nog een nagel aan zijn doodskist wat mij betreft. Het feit dat hij IS linkt aan de geheime diensten in het westen is niet zo raar en niet heldhaftig, omdat het zonneklaar is gezien IS al 5 jaar de wereld in zijn greep houdt, een zooitje ongeregeld dat blijkbaar oppermachtig is. Ik denk dat hij de rol speelt van anti-NWO, maar nooit bijt. Hij krijgt steeds meer sympathie van de doorsnee burger, misschien moeten we dan op gaan passen. Wolf in schaapskleren? Putin zei dat het een eeuwige zonde is dat de USSR uit elkaar is gevallen. Gorbatchev steunt Putin. Anti-semitisme en holocaust ontkenning is nu strafbaar in Rusland. Is het Kremlin nu van mening dat het BUK verhaal waar is? Het is erg lastig om de bomen en het bos te zien, maar vooral nu met Trump (cabal) en de zogenaamde link met Putin zegt mij dat dit vestzak-broekzak is. Een spel voor de buhne. Zo niet, als blijkt dat Putin muit, dat zou ik het fantastisch vinden.]]></description>
			<dc:creator>Ivan</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 13 Jun 2017 09:45:41 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27503</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Nexus zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27502</link>
			<description><![CDATA[Ivan, Die stelling wordt wel vaker gedeponeerd. Waarom is het zo moeilijk te geloven dat Putin uit de twee keuzes die vrijmetselaren krijgen, de goede keuze heeft gemaakt? En dat Putin nooit de deksel gelicht heeft? Volgens mij heeft hij al meermalen verteld hoe de zaken in elkaar steken. Hoe ISIS wordt gefinancierd etc. Ook wij sluiten niet uit dat hij misschien bij het spel hoort maar zijn acties getuigen van het tegenovergestelde!]]></description>
			<dc:creator>Nexus</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 13 Jun 2017 09:28:22 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27502</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ivan zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27501</link>
			<description><![CDATA[Er zijn weinig artikelen te vinden op het net dat Putin onderdeel van de regerende cabal is, dus moeten we het doen met indirect bewijs. Hier een artikel op Russia Today over de jarenlange relatie van Putin met Henry Kissinger, een bekende manipulator en spil in het grote schaakspel. Putin meets â€˜old friendâ€™ Kissinger visiting Russia https://www.rt.com/news/331194-putin-meets-friend-kissinger/ ' Russian President Vladimir Putin has continued his â€œlong-standing, friendly relationsâ€ with former US Secretary of State Henry Kissinger as the pair took the "opportunity to talk" at a meeting in his residence outside Moscow. The meeting is a continuation of a â€œfriendly dialogue between President Putin and Henry Kissinger, who are bound by a long-standing relationship,â€ said Kremlin spokesman Dmitry Peskov. â€œThey communicate all the time, use the opportunity to talk,â€ he added. Putin â€œvaluesâ€ this opportunity to discuss pressing international issues as well as exchange opinions on global perspectives, Peskov said.' Voordat ik word aangevallen door Putin fans; vergeet niet het spel van verdeel en heers dat de elite tot een kunst heeft verheven. We moeten met open blik blijven onderzoeken, hoe graag we ook een held zouden willen zien die het tegen de NWO opneemt. Putin doet ook mee met de fake War on Terror. Wanneer heeft ie de 9/11 farce blootgelegd? Waar wacht ie op?]]></description>
			<dc:creator>Ivan</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 13 Jun 2017 08:52:31 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27501</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27500</link>
			<description><![CDATA[waarom 17.000.000 mensen dat psychopatisch krapuul niet opjaagd is omdat dat krapuul in het bezit is van het geweldsmonopolie (politie en het leger. die twee zouden er voor het volk moeten zijn. maar aangezien de Â¨topÂ¨ vol zit met freemasons....... fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 13 Jun 2017 08:51:39 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27500</guid>
		</item>
		<item>
			<title>IIS zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27499</link>
			<description><![CDATA[Zeker een goed artikel, wat heel envoudig de lezer zelf laat nadenken en beoordelen. Zo hoort ook, weldenkend gesproken, het NL STAATSnieuws te worden gebracht. Maar ja, corruptie, manipulatie en onderdrukking in dit land viert hoogtij in 'ons' 'brave en vrije' (nazi) Westen.]]></description>
			<dc:creator>IIS</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 13 Jun 2017 08:36:37 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27499</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Gerrit Herders zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27496</link>
			<description><![CDATA[Goed artikel. Ook de reacties van Math en Benhur is de spijker op zijn kop.]]></description>
			<dc:creator>Gerrit Herders</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 13 Jun 2017 06:59:11 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27496</guid>
		</item>
		<item>
			<title>math zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27495</link>
			<description><![CDATA[Zeg euroffielen, in ons Europese deelstaat Spanje is demonstreren tegen de regering verboden. Daar is een wetgeving voor aangenomen en actief met zeer hoge boetes of gevangenis straffen ( 2 jaar effectief ).]]></description>
			<dc:creator>math</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 13 Jun 2017 05:41:05 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27495</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Benhur zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27494</link>
			<description><![CDATA[Het westen doet een verslag van een demonstratie die ze zelf waarschijnlijk bekostigd en georganiseerd hebben. Om het massaal te laten lijken word een groepje demonstranten tussen feestvierende mensen gedirigeerd waar ze zich verstoppen en mengen zodat de politie grotere groepen moeten insluiten om de raddraaiers ertussen uit te vissen waarop die idiote verslaggever van de NOS zich tussen de mensenmassa voegt om dan verslag te doen van de oproer en het gedrang. O, wat zijn die Russische politie en staat toch gewelddadig. Als hij datzelfde in Amerika of IsraÃ«l had geflikt hadden ze hem en zijn cameraman allang in elkaar gejast. Stumpert en ophitser dat die er is met zijn hele media kliek. Het is bedroevend hoe ongeloofwaardig dat ze nog zijn bij de MSM. Walgelijke vertoning is het.]]></description>
			<dc:creator>Benhur</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 12 Jun 2017 21:26:24 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/nos-journaal-doet-weer-een-cnn-etje#comment-27494</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
