<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>Geo Politiek Nieuws, Benjamin Fulford 28 november 2012</title>
		<description>Discussieer Geo Politiek Nieuws, Benjamin Fulford 28 november 2012</description>
		<link>https://www.bovendien.com/categorieen/laatste-nieuws/geo-politiek-nieuws-benjamin-fulford-28-november-2012</link>
		<lastBuildDate>Thu, 23 Apr 2026 04:53:27 +0000</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="https://www.bovendien.com/component/jcomments/feed/com_content/1164" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>KeZa zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/laatste-nieuws/geo-politiek-nieuws-benjamin-fulford-28-november-2012#comment-8387</link>
			<description><![CDATA[Not this time. 2000 jaar geleden is er een O&G gecreÃ«rd en dat hebben wij in deze tijd als mensheid goed te maken en daardoor is er de verandering mogelijk naar een hoger bewustzijn. Natuurlijk gaat dit niet van vandaag op morgen maar ben ervan overtuigd dat we eindelijk onze ogen blijvend open willen gaan houden want we sluiten ze nog veel te veel als collectief waardoor er dan ook ellende kan zijn. Gaan ze blijvend open en nemen we als collectief terug de macht in eigen handen en gaan voor Ã©Ã©nheid, waar volgens mij deze tijd van chaos voor staat, dan is alles mogelijk :love:]]></description>
			<dc:creator>KeZa</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 06 Dec 2012 14:58:51 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/laatste-nieuws/geo-politiek-nieuws-benjamin-fulford-28-november-2012#comment-8387</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Mothers zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/laatste-nieuws/geo-politiek-nieuws-benjamin-fulford-28-november-2012#comment-8382</link>
			<description><![CDATA[Not without our consent dit artikel kwam ik tegen op http://www.zengardner.com/not-without-our-consent/ het ligt pijnlijk de vinger op de zere plek.]]></description>
			<dc:creator>Mothers</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Dec 2012 21:18:18 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/laatste-nieuws/geo-politiek-nieuws-benjamin-fulford-28-november-2012#comment-8382</guid>
		</item>
		<item>
			<title>KeZa zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/laatste-nieuws/geo-politiek-nieuws-benjamin-fulford-28-november-2012#comment-8351</link>
			<description><![CDATA[mmm het knipoog-emoticon lijkt hier niet te werken.]]></description>
			<dc:creator>KeZa</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 30 Nov 2012 01:22:41 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/laatste-nieuws/geo-politiek-nieuws-benjamin-fulford-28-november-2012#comment-8351</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Guest zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/laatste-nieuws/geo-politiek-nieuws-benjamin-fulford-28-november-2012#comment-8350</link>
			<description><![CDATA[;-))]]></description>
			<dc:creator>Guest</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 30 Nov 2012 01:21:35 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/laatste-nieuws/geo-politiek-nieuws-benjamin-fulford-28-november-2012#comment-8350</guid>
		</item>
		<item>
			<title>KeZa zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/laatste-nieuws/geo-politiek-nieuws-benjamin-fulford-28-november-2012#comment-8349</link>
			<description><![CDATA[Hoi Nexus, prachtig vertaald en ben het er dan ook grotendeels mee eens. Een paar aanvullingen van mijne kant nog even: Ja, dat ze dit weten kan ik in meekomen maar welke kant? Ik denk niet dat ze de kant van het Licht(Lichtsferen) weten want als ze dit zouden begrijpen dan zouden ze ook moeten weten dat ze dadelijk in de duistere sferen terecht gaan komen en daar is het alles behalve warm en lichtend. Hier ben ik het niet helemaal mee eens want ik weet dat niemand iets voor niets kan krijgen en uiterlijke krachten staan dan ook machteloos wanneer de persoonlijkheid niet wil. Men schrijft graag over cycli en krachten buiten ons maar dit zie ik niet als sterkte maar als zwakte omdat men graag wil denken dat er iets buiten ons is dat ons kan helpen wanneer we niet willen maar dat kan niet. Het enige wat ons kan beÃ¯vloeden van buitenaf heeft verbinding op onze stoffelijke stelsels. Neem bv. de maan. De maan beÃ¯nvloed de stof en kan zelfs het stoffelijk lichaam genezen van bepaalde ziektes. In de oude tijd werd hier dan ook gebruik van gemaakt door genezers en priesters zoals bv. de priesters van het oude Egypte. Maar wat de maan en geen enkele planeet of iets anders ons kan schenken is BEWUSTZIJN. Dat heeft ieder voor zichzelf te doen en kan niets of niemand bij helpen wanneer we het zelf op de eerste plaats niet willen. Natuurlijk is de wet van Oorzaak en Gevolg hier belangrijk bij dat niemand kan ontlopen en ik zie het dan ook zo dat die machtige wet ons vooruit stuwt naar een hoger bewustzijn doordat deze wet ons leidt naar de zaken die we dienen goed te maken (zo komen we er dan ook achter hoe het niet moet) waardoor we zo verder kunnen komen op het Kosmische Pad. Ontkomen hieraan is dan ook onmogelijk maar het intreden van deze wet om iets goed te maken is wel eerst vooraf gegaan door een onbewuste keuze die we zelf hebben gemaakt in het verleden en die niet in harmonie was met de natuurwetten. Deze ellende hoefde dan ook niet te gebeuren allemaal net zoals dat Christus ook niet had hoeven te sterven aan het kruis. Hij wist dit wel op voorhand omdat Hij het bewustzijn had gepeild van de mensheid toen en door Zijn sterven is er ook in mijn ogen de machtige wet van O&G ingetreden wat maakt dat we dienen goed te maken. Het kan dan ook lijken alsof we het niet hoeven te willen maar deze wet leidt ons onherroepelijk met zachte hand naar het Licht en zo zullen dan ook alle onbewustheden goed gemaakt dienen te worden. O&G is dan ook altijd positief. Lijkt natuurlijk niet zo wanneer men veel lijdt maar de natuurwetten laten ook niemand iets beleven waar hij/zij niet mee te maken heeft en vrijwillig voor gekozen heeft en dit gaat vele levens terug want reÃ¯ncarnatie is dan ook een feit of anders zou de Schepping onrechtvaardig zijn. Was Christus nu niet gekomen dan zaten we nu niet zo dicht in deze stoffelijke ellende want dan had het veeeel, en met veeeel meen ik veel, langer geduurd vooraleer we het peil zouden gehaald hebben dat nu voor de deur staat. Dat is volgens mij een heel belangrijke keuze geweest voor Hem want de keuze was ofwel heel langzaam op aarde vooruit waarbij het onbewustzijn dan ook veel langer duurde oftewel een korte pijn zodat we er met zen allen veel sneller uit zouden geraken uit deze kermistent. Nou, mocht ik deze keuze maken in mijn persoonlijke leven dan ook liever de korte pijn dan een lang uitgerekte pijn. En daarboven kunnen ze ook niet voor 100% gelukkig zijn wanneer er ergens broeders & zusters lijden. Daarmee dat Gene Zijde ook een handje hier helpt want schaken kunnen ze daarboven wel hoor. Men kan zelfs zo nu en dan de elitie een bepaalde richting doen uitgaan dat op het eerste gezicht niet veel goeds lijkt te brengen maar wanneer er nog een paar stukjes op zen plaats vallen wordt het verhaal lichtend anders. :-) Zo zie ik dit een beetje. Ik kan mij vergissen maar al dit is als een groot teken aan de wand voor mij, een positief teken. Dat het kritieke punt niet ver weg meer is. Volledig mee eens ;-))]]></description>
			<dc:creator>KeZa</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 30 Nov 2012 01:20:17 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/laatste-nieuws/geo-politiek-nieuws-benjamin-fulford-28-november-2012#comment-8349</guid>
		</item>
		<item>
			<title>@Keza</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/laatste-nieuws/geo-politiek-nieuws-benjamin-fulford-28-november-2012#comment-8348</link>
			<description><![CDATA[Hey Keza, ik zie het als volgt. Kent de elite angst, ja en nee. De echte elite weet dat er leven is na dit Aardse leven, daarom hebben ze ook van die occulte clubjes om die kennis over te dragen. Toch zijn sommige elitisten bang omdat ze dit leven zo goed vinden en het liefst niet willen verlaten. De dualiteit die ons parten speelt heeft ook haar positieve kanten want ze kiest geen partij. Neem de gefingeerde crisis waar wij momenteel midden inzitten. Deze in scene gezette crisis om het waardeloze geld te verzilveren in landgoed en vastgoed, goud en andere waardezaken zoals macht, heeft als opzet de burgers van de landen die erbij betrokken zijn, en dat is dus niet wereldwijd, maar alleen de landen die verbonden zijn aan ons bankensysteem, opzettelijk te verarmen en de levensstandaard terug te brengen tot die van begin 20 ste eeuw. Ellende dus. De elite denkt dat ze daarmee de burgers wurv krijgen opdat ze hun NWO zullen accepteren als oplossing voor de crisis ( waarvan wij weten dat zij die zelf geensceneerd hebben ).Dat is die kant van de dualiteit van die verarming waar de elite van denken te kunnen profiteren. Aan de andere kant zorgt die bewuste verarming ervoor dat de mensen elkaar onderling moeten gaan helpen. Hierdoor moeten ze ook weer ouderwets communiceren en gaan mensen elkaar beter en dieper leren kennen. De samenleving zal spiritueler worden en dit uiteindelijk ook gaan gebruiken. Elke maatregel die de elite neemt heeft ook haar positieve kant. Andersom profiteert de elite al jaren van ons gedrag, ze weten precies hoe ze ons kunnen manipuleren door ons al eeuwen te bestuderen en ook deze informatie met enkel elkaar te delen. Nu steeds meer mensen op de een of andere manier met zichzelf geconfronteerd worden ( want ik meen dat dat nodig is om echt wakker te worden )maken steeds meer gewone mensen zich bekend met nieuwe kennis, een soort deprogramming,waardoor steeds minder mensen zich laten manipuleren waarmee het besturen van die steeds groeiende groep onmogelijk zal worden. Ze zullen ergens een punt bereiken waarop ze beslissen de macht terug te nemen om vervolgens nooit meer uit handen te geven. De kritieke massa zoals ze deze noemen. Zodra deze bereikt wordt, en ik meen dat die grens erg dichtbij is, zullen de veranderingen zichtbaar beginnen te worden. Ik koppel dit ook aan het stuk Ascentie verklaard. Het is niet een kwestie van willen maar een kwestie van kosmische cycli en kracht. Onvermijdelijk. Mijn rolletje in het geheel is om mensen wakker te blijven maken. Deze website krijgt elke maand meer bezoekers en ik meen dat dit bij andere 'kritische'web[censored] ook zo is. Ik hoor het steeds vaker tijdens mijn werk, gewone telefoongesprekken, zelfs mensen van callcentra waar je zo'n gesprekken mee voert, gemeentemedewerkers, politie, militairen, kamerleden, oud premiers, zelfs in koninklijke kringen zitten buitenbeentjes vandaag de dag. Ik kan mij vergissen maar al dit is als een groot teken aan de wand voor mij, een positief teken. Dat het kritieke punt niet ver weg meer is.]]></description>
			<dc:creator>Nexus</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 29 Nov 2012 22:18:00 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/laatste-nieuws/geo-politiek-nieuws-benjamin-fulford-28-november-2012#comment-8348</guid>
		</item>
		<item>
			<title>KeZa zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/laatste-nieuws/geo-politiek-nieuws-benjamin-fulford-28-november-2012#comment-8346</link>
			<description><![CDATA[Ik zie het zo dat het fundament van de puzzel gebaseerd is op onwetenheid en het volgende daar bij is angst wat de stoffelijke illusie nog groter maakt en uit deze twee vloeien alle onbewustheden uit voort. Er zijn er wel die misschien wel denken dat de elites geen angst kennen maar waarom willen ze het dan zo krampachtig in stand houden terwijl het overduidelijk is dat het niet werkt en verder blijft aftakelen? Bang om hun geld, hun machtspositie kwijt te geraken waar heel hun 'egoÃ¯sche leven' is op gebouwd. Zo zie ik het. Daarom dienen we ze ook niet af te breken in mijn ogen want ze weten gewoon niet beter op het moment en wat ze eigenlijk daarin aan het doen zijn. Sla je een ander dan sla je toch altijd eerst jezelf. Als ik was opgegroeid in hun wieg dan hoef ik me ook niet te gaan verbeelden dat ik het anders zou doen want in dat wereldje groei je op en je weet niet beter dan liegen, bedriegen, manipuleren, machtspelletjes spelen,... De beste hulp die wij ons en zo ook hun kunnen geven is om wakker te worden en om de macht terug in eigen handen te nemen en dit met goede intenties. Dan is de hele stoffelijke puzzel af en kunnen we aan de geestelijke puzzel gaan beginnen waarbij de stoffelijke puzzel niets is bij vergeleken. In die geestelijke sfeer is het enige probleem dat er geen problemen zijn want alle oplossingen zijn natuurlijk eenvoudig :-) Begrijp dit maar eens volledig op een stoffelijk verstandelijk niveau. Onmogelijk :love:]]></description>
			<dc:creator>KeZa</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 29 Nov 2012 21:22:08 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/laatste-nieuws/geo-politiek-nieuws-benjamin-fulford-28-november-2012#comment-8346</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Geloofwaardigheid Fulford</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/laatste-nieuws/geo-politiek-nieuws-benjamin-fulford-28-november-2012#comment-8345</link>
			<description><![CDATA[Keza, In het begin had ik ook problemen met zijn berichten maar veel van wat hij zegt kan ik meteen controleren en blijkt ook achteraf vaak gewoon te kloppen. Wanneer zaken niet kloppen, ook dat komt voor, heeft Benjamin dit meestal op zijn eigen website al gemeld voordat anderen dit zien. De informatie van Fulford is betaalde informatie. Een goede vriend van mij, Harmen Schouwerwou, heeft een abbonnement bij Fulford, maakt een vertaling en levert deze ook aan mij. Daarom zijn wij een van de weinige web[censored] waar de updates van Fulford vertaald te lezen zijn. Ik zie dat als een waardevolle aanvulling op de site. Ik krijg regelmatig kritiek op zijn posten of commentaar zoals, de man liegt, zuigt zaken uit zijn duim, Nexus waarom plaats je deze onzin nog, etc. Ik plaats dit omdat dit geen gechannelde informatie is maar informatie vanuit de 3 d werkelijkheid en daar leven wij in. Mensen die menen dat het onzin is mogen mij aangeven waarom. Klopt hun stelling, zal ik dat ruiterlijk toegeven. Tot op heden heeft niemand mij dergelijke informatie kunnen verstrekken. Ook David Icke is niet helemaal zuiver, Fulford wellicht ook niet maar dat is net de gein ervan. Ik leg mijn ersoonlijke puzzel door informatie uit meerdere kanalen te gebruiken en te filteren ( puur op gevoel ) om zodoende mijn puzzel van het spel compleet te krijgen. Ik ben al behoorlijk op weg maar deze puzzel blijkt wel heel erg veel stukjes te hebben!]]></description>
			<dc:creator>Nexus</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 29 Nov 2012 18:30:41 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/laatste-nieuws/geo-politiek-nieuws-benjamin-fulford-28-november-2012#comment-8345</guid>
		</item>
		<item>
			<title>KeZa zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/laatste-nieuws/geo-politiek-nieuws-benjamin-fulford-28-november-2012#comment-8344</link>
			<description><![CDATA[Ja vond dit ook een interessant en hoopvol interview waardoor ik eindelijk Benjamin in de levende lijve eens heb kunnen beluisteren. Dat komt heel anders over dan zijn geschreven updates en vind hem dan ook niet meer zo ongeloofwaardig.]]></description>
			<dc:creator>KeZa</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 29 Nov 2012 18:09:49 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/laatste-nieuws/geo-politiek-nieuws-benjamin-fulford-28-november-2012#comment-8344</guid>
		</item>
		<item>
			<title>VRIJHEDEN zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/laatste-nieuws/geo-politiek-nieuws-benjamin-fulford-28-november-2012#comment-8343</link>
			<description><![CDATA[Luister ook de 2 uur durende radio uitzending van afgelopen week. Benjamin Fulford Japan interview / dialoog met DÃ©sireÃ© Rover NEDERLAND 25 november 2012 Radio interview: http://www.argusoog.org/gezond-en-wel-25-november-2012/]]></description>
			<dc:creator>VRIJHEDEN</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 29 Nov 2012 10:45:35 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/laatste-nieuws/geo-politiek-nieuws-benjamin-fulford-28-november-2012#comment-8343</guid>
		</item>
		<item>
			<title>p zegt:</title>
			<link>https://www.bovendien.com/categorieen/laatste-nieuws/geo-politiek-nieuws-benjamin-fulford-28-november-2012#comment-8342</link>
			<description><![CDATA[Mooi he, zo'n nieuwe maan.]]></description>
			<dc:creator>p</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 28 Nov 2012 23:44:17 +0000</pubDate>
			<guid>https://www.bovendien.com/categorieen/laatste-nieuws/geo-politiek-nieuws-benjamin-fulford-28-november-2012#comment-8342</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
